امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

نگاهی به هدست هولولنز 2 ؛ جادوی واقعی مایکروسافت (بخش 1)
نویسنده : ققنوس تاریخ : پنج شنبه 2 دی 1400

هولولنز 2 هدست واقعیت مجازی مایکروسافت است که ارتقای چشمگیری در بخش بکارگیری سرویس‌های ابری، پهنای باند و طراحی نسبت به نسخه پیشین خود داشته است. در ادامه، هولولنز جدید را مورد بررسی دقیق و همه‌جانبه قرار خواهیم دارد. مایکروسافت هولولنز دست پر برگشته است. نسخه جدید مایکروسافت هولولنز که حاصل سه سال ادغام هدست با فناوری واقعیت مجازی است. پس از انتشار تیزر مربوطه، اکنون هولولنز 2 با قیمت 3500 دلار قابل سفارش است که البته در اواخر سال میلادی جاری عرضه می‌شود.



:: موضوعات مرتبط: هدفون و هدست، ،

ادامه مطلب
قیمت خرید و مشخصات تلویزیون 32 اینچ ال جی 32lp500b
نویسنده : ققنوس تاریخ : پنج شنبه 2 دی 1400

در نظر داشته باشید هدف نهایی از ارائه‌ی نظر درباره‌ی کالا ارائه‌ی اطلاعات مشخص و دقیق برای راهنمایی سایر کاربران در فرآیند خرید یک محصول توسط ایشان است. در واقع باید به این نکته توجه داشت که امروزه تلویزیون های HD چندان مورد استقبال قرار نگرفته اند و نمی توانند تصاویر دقیق و عمیقی را در اختیار بینندگان قرار دهند، اما برای استفاده روزمره می توانند انتخاب خوبی باشند. فروشگاه دوزین کالا با شرایط ارسال سریع‌ و پرداخت در محل، لذت خریدی متفاوت را برای شما فراهم می کند. همچنین می توانید با پیمایش در وب سایت ها و استفاده از برنامه ها و ویژگی ها ، وب سایت ها را مرور کرده و لذت ببرید. نگران نباشید ، حتی اگر به جای دیگری نگاه کنید ، رویدادهای بزرگ بازی را در تلویزیون به شما نشان می دهد.



:: موضوعات مرتبط: اخبار فناوری، ،
:: برچسب‌ها: جدیدترین تلویزیون ال جی 2020, تلویزیون ال جی lm50, قیمت تلویزیون ال جی 32 اینچ lm550, تلویزیون ال جی 32lm550, بهترین مدل تلویزیون ال جی, قیمت جدیدترین تلویزیون ال جی 2021, تلویزیون ال جی 49sm8000, قیمت تلویزیون ال جی ۲۰۲۰, تلویزیون اچ دی ال جی, تلویزیون 2021 ال جی,

ادامه مطلب


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.